zaterdag 12 maart 2011

Troost!

Na een ingrijpende gebeurtenis als het overlijden van Ebel of de ramp in Japan vind ik het moeilijk omdedraad met bloggen weer op te pakken ook al gaat het leven hier gewoon door met al z'n leuke en minder leuke gebeurtenissen,

ik vraag me toch af hoe het zou zijn om zoies mee te maken,
en in gedachten roep ik het uit naar God, "Ik begrijp het niet, maar dat hoeft ook niet want Ú bent God, maar oh wat moeilijk wat een verdriet, het overweldigt me bijna..."

Vandaag las ik zo'n mooie blogpost op de
blog van Katie, (een jonge vrouw die ik ontzettend bewonder om haar geloof)
De post die ze schreef op 4 maart,
oh wat gaat dit diep!

Ik hoop dat je de tijd neemt om het te lezen, ik zou het wel willen vertalen voor degenen die het niet kunnen volgen, waardevolle gedachten.
Troost omdat het me wijst naar God de Vader, naar IK BEN.
Hij is Dezelfde vroeger, nu en later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten